HARD WEEK

jobbig vecka, fylld av besök hos "vården"...
På torsdag är det TANDLÄKAREN som gäller, fy fan! hatar det :O
Och på Fredag blir det Sjukhuset och träffa mitt "läkarteam". USCH FY BLÄH, shoot me.

kommit på att det kanske är dax att börja plugga till so-provet vi har imorn? även fast det bara är G-prov :O Men orka....

varför är det så? Att det blivit så mycket svårare i skolan på senare tid? allt blir svårare :O förr gick skolan bra, livet lekte och allt flöt på. Nu är allt bara skit. Livet känns inte som det är värt att leva, jag vill bara sjunka genom jorden. Självförtroendet är kört i botten.... Plugget går inte.... FY FAN JAG VILL INTE KÄNNA SÅ HÄR!
Ensamheten är tröttsam, man kan hålla den inom sig och bita ihop, men precis som en viss person sagt till mig:> MAn kan bita ihop, hålla det inom sig, försöka vara stark. Men förr eller senare kommer det brista, man klara itne av det längre. <
detta har hänt nu. Det inre tar över det yttre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0