HIGH SCHOOL MUSICAL FILMERNA

dom har jag också sett...

också lite småtöntiga, haha, sitter och skrattar åt en massa skit, lite små överdrivet. något jag skrattar ihjäl mig åt är Troys( Zac Efron) boyband dans eller aa i andra filmen... så sjukt överdiven...


sen tycker jag den är ganska gullig, jag menar att Gariella är typ värsta tönten eller pluggisen ändå är hon tsm med skolans "snyggaste" kille... i för sig ser ju vanenssa hudgens bra ut men hon spelar ändå en roll som halvtönt...

mottot i filmerna är att man ska vara sig själv bara, och vad som är riktig vänskap också.vare sig man är en pluggis, basketlagets stjärna så ska man inte skämmas över det, som att troy skäms över att sjunga, men sen bestämmer han sig för att om hans vänner tycker han är en tönt för att han sjunger, så är et inte hans vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0