17 again

nu har johanna åkt hem, så nu ska jag skriva lite om filmer jag har sett under dom senaste dagarna, medans jag varit sjukt osv...

såg ju på 17 again med johanna förut, andra ggn tror jag. tycker den är jävligt rolig måste jag säga, skratta ihjäl mig åt NED och när mike/mark var ung tsm med sin fru. något skum hon måste tycka han är :O sen är ju hon som spelar georgina i gossip girl med också, gillar inte henne bara för jag inte gillar georgina xD lite småkul att hon blir typ kär i sin egen pappa, samtidigt lite äckligt...
budskapet i filmen är att man inte ska ångra sina beslut, och att man ska sluta tänka TÄNK OM. 
helt okej film ändå ;)

http://filmnerden.files.wordpress.com/2009/04/17again-poster.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0