VA FAN GÖR DU I MIN SÄNG????

det är något jag imorse frågade mig....
är ju FF, så sover i mina föräldrars säng, tack vare min vovve som är en riktig morsgris, och han vill sova där och helst vill han ligga på ngn, helst mamma men funkar med mig ;)

iaf.... imorse går jag upp, går till min brors rum och kollar om han är hemma, ser konturerna av en kille i kallingar och antar att det är han.... går till mitt rum och ser att det ligger någon i min säng, helt oväntat:O hoppar till och personen sätter sig upp, ser att det är min bror och slappnar av... sedan formars en fråga i mitt huvud... MARKUS VAD FAN GÖR DU I MIN SÄNG????? tydligen hade han däckat i soffan och hans kompis i hans säng elr något.... ska väl vara glad att det var markus och ingen annan :O


TUR ATT DU ÄR SÅ SÖT ZEUS! ANNARS HADE DET VARIT SYND OM DIG NÄR DU LAGT DIG PÅ MITT BRÖST OCH GJORT MIG FÖRLAMAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0