Utkast: Sept. 8, 2010

hemma nu, skolan var helt okej, större delen av so+ sv tillbringades hos emma tsm med david och gabriel hemma hos emma, fanns inga datorer i skolan typ ;) det blev oerhört seriöst arbete med Kristdemokraterna, fast nääää !!!!

lyssnade på ballplant/warpant, hahah bäst! tycker ni ska checka deras myspace, bara för att!!! :D sidan 105 i harry potter och hemligheten är en låt jag rekomenderar, starkt!

idrotten blev det kombination löpning/fotboll, alltså typ intervaller första halvan, fotboll resten, halv jobbigt med löpning :O men det hindrade mig inte för att stressa hem och käka, och duscha för att åka ner till teori sak i handbollen, och sedan köra 1h fys, fast höll på att svimma efter halva pga fucking diabetes :( och kanske för att jag inte käkade ordentligt, men ändå :(

nu blir det dusch, och chill resten av kvällen <3





Kommentarer
Postat av: cecilia

sv: hahahhahaahhahaha, jag vet!!

2010-09-09 @ 17:06:24
URL: http://madebycicci.blogg.se/
Postat av: maria - foto fööfään !

sv: ja fast så är det nästan med alla serier tyvärr :/

2010-09-09 @ 17:08:05
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0