USCH.....

jag hatar när mina föräldrar inte är hemma, samtidigt som det är ganska gött :O
det jag hatar är att då ska markus(min bror) ha massa kompisar på kvällen och se på film, och då kör han typ ut mig :O även om jag sitter där först :( kan ju sitta med och kolla, men hur kul är det när man inte ens vet vilka det är typ? OK om det är hans tjej som ja gkänner och en annan som typ alltid är här men nej!

fast att ha FF är gött också för man kan bara chilla typ.... kommer hem ocjh inga krav alls sätta sig vid datorn eller tv:n och ha de underbart :D


en sommarbild i höstmörkret ^^

Kommentarer
Postat av: tobbs

fin blogg :) läs gärna min blogg snart en flytt till wordpress och jonatan wiik's bloggnätverk! :)

2010-09-21 @ 23:55:29
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0