thursday doesn't even start

nu har jag äntligen tagit fram min dator, har inte haft tid för det :O

skola var okej, slutade 14.20, stack hem, kaga mat snabbt och sen så gick jag på promenix med vovvi :D vid 5 var det dags för träning, körde typ 45 min målvaktsträning, åååh gud så jobbigt det var, bombaderad med bollar i 25 min typ, sen stå och "mata" bollar över halva plan, kontringspass alltså ... sträckte axeln, gör cp ont :O

kom hem typ 19.15 elr nått hade möte efteråt... suttit och klippt zeus sen dess typ :O helt sjukt hur lång tid det tar att klippa en sån liten hund ?


jag gillar bilden.... tyyyyp!

ps. har typ träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens fys.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0