thank you for the music

TACK EMMA OCH MATILDA! <3

ni två har fått mig att inse tre saker, och det är:

att lars winnerbäck inte bara är deppig och tråkig, han är faktiskt riktigt bra! och hans texter är ju underbara! <3 hur kan jag ha missat detta? vad är mitt problem?

sen även upptäckt att skumdum inte är så dåliga som jag har fått för mig att dom är, har typ hört npgon låt för npgot halvår sen men tyckt att ddet var skit.... fråga mig inte varför, en del låtar är faktiskt riktigt bra:) LISA i mitt hjärta! vem gillar inte sånger till en uppblåsbar docka? HALLÅ inget fel med det elr?

och sist, Ebba Grön ;) har aldrig lyssnat på dem, har typ hört 800° någon gång när jag var mindre, men that's it liksom.... dom är faktiskt ganska bra :D och sen heter dom EBBA grön också, vilket är jävligt ballt ;)

yey, nu blir jag lycklig! ny musik är aldrig fel ;)

KOM ÄNGLAR-LARS WINNERBÄCK

LISA- SKUMDUM

800°-EBBA GRÖN



EBBA, tidernas sötaste,gosigast och snälaste och underbaraste hund som någonsin existerat! SAKNAR DIG MIN LILLA PRINCESS! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

BARA FÖR ATT VI ÄR COOLAST!

2010-09-30 @ 16:49:57
URL: http://killedbysweetenemies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0