sleepy

gaaaaah, är svintrött ! har spenderat ca 5h med att klippa Zeus (min hund), fast är fotfarande inte klar, skit snyggt han är värsta big head ! <3 klippte mig i fingret också, jag är lyckad, JAG VET! men inte lätt att klippa en hund när han ska pipa och slicka på saxen :O

ska bara duscha, sen blir det sängen för min del!

fick nyss panick, sitter vid mamma dator, och tänkte att det var min, sen skulle hag hitta en bild och alla bilder var borta, usch! inte bra att ha två exakt likadana datorer...

ps. kom inte på hur varsågod stavades, så tänkte men går in på google translate och skriver på tyska, men näää, bitte betyder tydligen vänlige, och bitte schön tydligen om ni vill :O och så chansar jag och skriver varsågod, och det blir Gehen sie vor, vilket betyder gå ni före typ :O vafan?

Kommentarer
Postat av: maria - foto fööfään !

sv: härligt, jag älskar de tidiga säsongerna, men jag väntar också på att säsong 8 ska komma :)

2010-09-08 @ 10:42:53
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0