helgens planer....

på söndag morgon kommer julia hem till mig.... vi ska ta en roddbåt och ro från trollhättan via götaälv tillgbg och sen ska vi ro till USA. vi ska även ro i otakt så vi åker snett, och ingen av oss kan läsa kompass :) BÖRJAR DET BLI KALLT ELLER VI SER ISBERG HAR VI KOMMIT FEL.

Någon som hänkar?

söööööööt bild sen kläppen, jag i rött ser värsta fjortis ut, FYYYYYYYY! Julia bredvid mig:)

Sen kanske jag ska till GBG med Emma, och Cecilia, fast det vet inte cicci bang om :)
emmas mål med resan är att få mig pank, vilket jag redan är btw..... *snyft*. fast hon vägrar att själv bli pank. DÅLIG STIL!

Emma gillar bilden, det vet jag! ^^ speciellt christoffer i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: julia

Finaste bilden du tog där ja -.-' Haha! <3

2010-09-30 @ 21:35:24
URL: http://julialixom.blogg.se/
Postat av: Emma

SKARRU HA STRYK ELLER?

PASSA DIG.

2010-10-10 @ 21:02:43
URL: http://killedbysweetenemies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0