Cecilia, här får du din jävla uppdatering...

kommer inte på något namn på inlägget :D och cecilia kommenterade att jag skulle uppdatera ...
har ingenting att skriva, men skriver ändå :D bara så ni vet.

har snackat med therese under kvällen, och saknar dig gal1 mycket. HUR FAN TÄNKTE DU NÄR DU FLYTTA TILL TYSKLAND DIN TÖNT?
ska ge dig stryk när du kommer hem näste gång, eller om jag kommer ner till dig ;)
jävligt növändigt inlägg, JAG VET! :D

imorn har vi praktiskt prov(tror jag) och svenska prov (vet jag) sen har vi matteprov på torsdag också.... vet inte men kanske skulle jag pluggat istället för att kolla ikapp alla najsiga serier?


bjuttar på söt bild. jag och syster.

Kommentarer
Postat av: linnea- fotoblogg

sv: haha! Tack för ditt förslag johanni! :)

2010-10-27 @ 20:38:35
URL: http://alifeinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0