Svinstia

har varit i tyskland, och nu praoar jag, därför dålig uppdatering....

Iaf....
Det är ju tur att jag och markus (min bror,18) inte kommer bo tsm i en lägenhet elr nått sånt :O
Mor och far är bortresda. Så här ser vårat kök ut efter ETT dygn utan mamma :O Vi bor i vardagsrummet, det är disk överallt! HAHAHA, typ som ung och bortskämd (serie i Svt) :) NÄ inte så extremt men....
HAr iaf diskat och torkat upp, DUKTIG TJAJ JAG ÄR! :D
VS.
VS.


idag/inatt kommer emma hem! Du har bara varit lite saknad din lilla Mört! ::O <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade igeonom dina gamla inlägg, kan du inte lägga ut den där novellen, eller vad det nu var du skrev?:D

2010-11-15 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0