Wakey!Wakey!

sitter och lyssnar på Wakey!Wakey! :)
tack OTH för att det är så sjukt mycket bra musik med i serien, underbart!  ja som ni kanske förstår så är det genom OTH jag började lyssna på Wakey!Wakey!, det är bandet där Grubbs i serien sjunger i :)

just det, bloggen är ju döpt efter deras låt :D
dom har många bra låtar, men min absoluta favorit är light outside, faktiskt den jag lyssnar på just nu :)  sen finns ju almost everything och dance so good som också är jävligt bra låtar :D

det jag gillar med Wakey!Wakey! är sångarens röst, som jag tycker är jävligt sköööön ^^sen så gillar jag pianot att man hör piano i många låtar, piano är så fint :) dom inleder ju dom flesta låtarna med pianot, i tex. almost everything, Square peg round hole, light outside och ja dem flesta egentligen :D

Light Outside

Almost Everything

Dance so Good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0