Today so Far

idag har varit lite halvstress :O eller kollade på sagan om kunungens återkomst, eller slutet och käkade sallad till frukost, sen tog jag buss till stan och hyrde filmer, avatar, änglavakt och men who stare at goats ;)
får hoppas dom är bra ;) eller avatar vet jag är bra ;) sen har jag vart på coop och köpt ingredienser till min fina tårta:) fast en tant i kassan gjorde så jag missa bussen :( så fick gå hem... svettades ihjäl typ,MAN SKA INTE HA JEANSJACKA MED EN ANNAN JACKA ÖVER OM MAN SKA GÅ TYP 3KM I SOLEN OCH NÄR DET ÄR 23 GRADER TYP :O

nu ska jag fortsätta kolla på OTH, första säsongen, första avsnittet, och efter det blir det att dekorera tårtan :) BILDER KOMMER :D och kanske recept...


Kommentarer
Postat av: MOAA'

Det är bara bra sj ?:)

fin blogg du har!

2010-08-12 @ 19:57:15
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0