Arctic monkeys

innan jag börjar städa....
har inte skrivit något inlägg om musik på åratal ju! bara skrivit om dagen och visat lite bilder typ... skärpning på mig, måste uppdatera alla kategorier!!!!

Arctic Monkeys ett band jag började lysnna på lite smått i 7:an, fast då var det bara typ fluorescent adolescent.... var nån i min klass och min käre broder som fick mig att lysnna lite på dom tror jag :) men i 8:an började jag iaf lyssna på alla deras låtar ^^
bra är dom iaf, flourescent adolescent och 505  och sen också mardy bum är jävligt go'a låtar, andra är också bra men det är mina absolut favoriter :)


fluorescent adolescent


505


mardy bum

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar: sorry för sent svar men har varit bortrest! =)



jag kollar på lite bloggar =)

2010-08-15 @ 19:37:17
URL: http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0