tisdag, onsdag torsdag

dålig uppdatering jag vet.... igår hade vi studiedag :) dagens spenderades med 1,5h no typ sen orkade jag inte mer och att kolla på massa serie starter, och en säsöngsslut... true blood var sjukt bra sista avsnitt!^^ och oth, först blev jag överlycklig, men nu blev jag värsta ledsen igen.... längta tills nästa avsnitt! och sen 90210 och så blev det 3-4 gossip girl avsnitt :D
kiosken med handbollen också, sexigaste bilderna ever!

tisdags skoljogg, 5 km, gick skit :(

idag var det då no prov, gick helt ok :D renskrivit spanska brev och haft elevskyddsombudsmöte, aaaaaaskul! :D
och sen matte och chill engelska.... elevens val var chill det med ;)

vid 5 blire träning, GÖTT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0