stress

idag har varit stress stress!
stressa till skolan, ha långa tråkiga lektioner.... mitt i so:n  stressa hem och lämna cyklen och hämta ett prov och ta bussen till näl, träffa läkarna, snacka, skynda till nästa buss hem igen, upp till skolan ha 20 min no typ, och sen idrott, fast är jävligt förkyld så sket i den, satt och kollade på, + snacka med mikaela ^^

stressa hem igen, fick gå hem, tog 30 min typ, och tackar alla ni som var så sjukt snälla och inte skjutsa mig:O jag skjussar fan alltid folk till och från idrott och hem och allt, en gångs skull ingen cykel, men nä:

" jag orkar inte!"
"jobbigt!"
"har typ punka på cykel :O "HAR TYP PUNKA? det hindrar inte er när jag faktiskt har det , utan då blir ni svinsura och säger fan vad taskigt och är sura flera dar :O så jävla förbannad blir jag! aldrig mera skjussa ngn!


iaf, diska lite för mamma inte skulle mörda mig när hon kom hem, springa ner till bussen och åka till min tränare för att ha lite avslutnings pizzakväll för hon ska sluta :( skittråkig! iaf vesuvio med kebabsås^^ sen kollade vi på inspelningar från potatiscupen också, skitkul att se sig själv spela  :D och se oss vinna hela jävla cupen och göra sälen också ^^ underbara är ni tjejer!

hahahaha, bilden! sjukt söt på oss alla, inte minst malin, våran tränare ! <3

nu är jag hemma för kvällen iaf, har gjort lite no, för har missat 2x80 min för va ledig förra veckan och på näl denna ggn :O

sorry för cp långt inlägg :O


Kommentarer
Postat av: cecilia

känner mig träffad...men du vet mycket väl att jag inte sjutsar med min cyklen... och hur många gånger har jag blivit sjutsad av dig? en gång??

2010-09-02 @ 16:49:51
URL: http://madebycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0