School

bild-> ut och leta pinnar, för att göra en stol....
skolfoto efter det typ, kollar upp mot gud typ, så man ser bara min hals på gruppfotot, assnyggt!^^ enskilda blev bajs som vanligt:(
so-> nutidsfrågot, dela in oss i grupper för att göra grupparbete om partier typ... jag är KRISTDEMOKRAT, underbart!^^
svenska-> sitta och läsa flugornas herre, sjukt jävla piss dålig! :( har bara halva kvar dock^^fast sen kommer recention :(
spanska->vikarie, sitta och repetera lite saker typ, ganska chill :D slutade 15 min tidigt ^^
slöjd->börja brodera... också ganska chill, fast tråkigt :O min kalle anka kommer bli snyggast i världshistorien^^

en ganska chill dag ändå!

under bilden försvann mina nycklar också, letae i skogen och skit men nejjjj, dom var veck :O på lunchen började jag gå igenom bildmappar typ, och lärarn hitta dom i davids mapp, den busen!

ikväll är det FF hemma hos mig, fast har en känsla av att bror min kommer sitta och spela PS3 hela kvällen :O underbart!^^ det är iaf sjukt pinsamt, vad ska man göra liksom? sätta sig i vardagsrummet tsm med honom och hans kompisar? fast johanna skulle kanske komma förbi och nörda lite Vampire diaries inför premiären 9 september :D som jag längtar tills premieren! slutade så sjukt spännande!

Kommentarer
Postat av: julia

sv; om man gör! :o :D

2010-08-31 @ 16:45:36
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0