GODNATT!GUTEN NACHT!GOOD NIGHT!BUENAS NOCHES!BUONANOCHE!

nu sitter jag här framför datorn, jag är svettig trött och har ont i huvudet... sen ska viju inte glömma mina fina blåmärken på knäna heller !!! nej, nu ska jag inte klaga, det är kul och bra att träna :D fast inte när allt går piss och man är målvakt i handboll och är bollrädd, då är det mindre kul.... men så går det när man får bollar i huvudet och sen hjärnskakning ^^ hahahah :D JAG ÄR LYCKAD!

näh, nu kallar en varm och härlig dusch och sängen, så:

GODNATT! Guten nächtle alle Hächtle ! GUTEN NACHT! GOOD NIGHT! BUENOS NOCHES! BUONANOCHE och nu, kommer jag inte på några fler sätt att säga godnatt på ;) svenska, tysk slang, tyska, engelska, spanska oc italienska

Kommentarer
Postat av: josseಌ

Hej hur e det med dig?

Jätte fin blogg!

2010-08-24 @ 16:45:33
URL: http://baaabbbyyy.blogg.se/
Postat av: lovisa=)

jätte fin header! :)

btw; vill du va med i veckans-blogg på min blogg?? :)

klicka då in på www.lovisasfemte.blogg.se =)

2010-08-24 @ 22:49:38
URL: http://lovisasfemte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0