Friday, Saturday

dålig uppdaterning....

fredag:
vaknade, fixade frukost till mamma, väckte henne och sjöng och gav henne frukost, gick ut på långpromenad med mamma och zeus, duscha fixa iordning mig :) sen åkte vi till marsstrand ute på kusten för att äta och njuta lite av sommaren och fira mamma :) åt en mumsig pasta med kyckling, banan,curry och jordnötter :D sen var vi uppe vid marstrands fästning och tog lite kort, med systers kamera, får se om hon har kamerasladd så man kan sno dom ;) jag och mamma tog ett dopp i havet också :) hemma igen såg vi på avatar, och sen gick vi ut och la oss på våran altan och kolla på stjärnhimlen och stjärnfall, var jätte många stjärnfall igår kväll ju :D somnade även ute och sov på min madrass...

lördag: vaknade upp ute på altanen, fixa mig och kaffe till mor och far, blev hämtad av emma och tog tåget till gbg... gick runt lite på nordstan, köpte en klänning på CHELSEA, och sen va vi inne i science fiction bokhandeln och zara + weekday, sen käkade vi sushi, mums :D har ätit det förut men gilla det inte då men på det stället vi åt idag var det svingott! :D
vad gjorde vi sen då?
juste, jag köpte jeans på zara, och ett annat par jeans på bikbok :)
sedan gick vi till donken/burgerking:
e: en mellan cola och en cheddar cheese, tack :D
kassan: inget till? bara cheddar cheese?
e:ja!


sen gick jag till burgerking och köpte pommes frites och vi satte oss vid typ teaterhuset elr vad det heter, där paddan går iaf :D

nu på kvällen har vi sett på hannah montana the movie och death note 2:) trevligt trevligt:D

Kommentarer
Postat av: JULIA - julialixom.blogg.se

sv; B1 lr B2? xd

2010-08-15 @ 10:52:41
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0