Tyskland

lite bilder från tysklandsresan för ca 2 veckor sen:

I flyget                                                             Trädtopp

Hitta skillnaden i bilderna
(förutom hur jag står). jag och mamma.

Konstanz/Bodensee                                           Sushi

Awesume Bil                                                     Jag i Stockach

Sushi Mys hos Morföräldrar                                Me and Sis!

JUMP! Überlingen                                              Bodensee

Höst/Herbst/Autumm/Otoño                               Gunga!

jag/sten/Bodensee                                            Birnau kirche

Utblick från Birnau                                             Ngn på vägen mellan Stockach och Memmingen.

Och den som säger att tyskland inte är fint har aldrig varit nere vid Bodensee! <3


Kommentarer
Postat av: cecilia

statyn, eller vad det nu är, är från olika vinklar!!!!

2010-11-19 @ 16:21:05
URL: http://madebycicci.blogg.se/
Postat av: cecilia

vad fin du var på bilden när du sitter på en sten:D

2010-11-19 @ 16:21:59
URL: http://madebycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0