Sagan om de Bannlysta

kvällen har spenderats med johanna,cecilia och emma, trevligt :D
har även kollat på sagan om de bannlysta två gånger och suttit och citerat massa saker i "filmen". haha sjukt bra är den :D
"kokar vatten, det är gott"
"det är en oskuld i sällskapet..."
"jag har aldrig vågat stöta på flickor... så jag brukar leka med grodor"
"lembasbröd, det måsta jag smaka... smälter som skit i munnen, vill ni ha så är det bara att ta"
sagan om de bannlysta

vi har även gått ut med Zeus i spöregn, haha och fått dränkta kläder typ :) mölat pommes frites som vi hitta i mitt kök får vi inte heller glömma :D

haha härliga är ni <3

Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg du har :)

2010-07-30 @ 01:48:13
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: maria

sv: haha tack! Men min måste också fixas lite, men att fixa designen tar sån tid så man hittar aldrig orken eller tiden känner jag (A)

allt bra med dig då?

2010-07-30 @ 02:07:56
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0