resan till tyskland i bilder

nu är nästan allt packat och klart :D eller ja, har handbageget kvar att packa men det går ganska så snabbt så :D

lämnar huset klockan 6 imorn för att bege oss till rygge, så ska upp vid halv 5, HÄRLIGT!!!:D

flyget går från Rygge(Norge) klockan 9.20

och vi är framme i tyskland 11.35 om jag inte minns fel

då ska vi hämta våran hyrbil och åka 1,5h längs bodensjön, förbi bland annat lindau :)

och sen så är vi framme i staden där min morbror och mina morfäräldrar bor:D


gudars, är jag nervös :D andra gången någonsin jag flyger så kanske inte så konstigt :O 

får se hur det blir med uppdateringen, har ju internet men får se om jag vill spendera min enda vecka i tyskland framför datorn, tror nog inte det :D det här är kanske sista inlägget på en vecka

ps. klicka gärna på bilderna för att få dom större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0